2013/02/10

JPy magazine "Winter Issue",Oh my Todd & my melody bento...


おはよーございまーーーす!
土曜の朝であります。今朝もしばれる寒さでございます泣
今週はなんだか長かったー。きっとこの寒さのせいで、わたし自身完全にしょぼくれモードなんだと思う。
昨日はみぞれだか、ひょうだかが降りましたー汗 何十年ぶり??らしいです。
ほんっとに寒かったーーーーー

今週のおべんとーず。昨日、おとといのお弁当から♩
息子にはわたしのお気に入りキャラ、キノピオ(米名:Todd)のワンポイント海苔弁と、娘のマイメロ♡
ピンクにするものがなかったので、ホワイトのマイメロちゃん。
これはこれでかわいいー。

キノピオ海苔弁:豚ひきと豆腐のメンチカツ、チーズポテトサラダ、ナポリタン
ホワイトマイメロちゃん弁当:ハニーチキン照り焼き、出汁巻き、人参ナムル

そしてそして遅くなりましたが、 JPy magazine"WINTER ISSUE"♡http://jpy-la.com/♡が発刊されております♩
今回はわたしの日頃の、ほんとーに日々のお肌のお手入れに使用しているコたちをちょこっとご紹介。
正直、スキンケアものにはうんっと疎いわたし。。。汗
32歳にもなるいい年のオンナなのに、お恥ずかしい〜〜〜です。
そうだな、"今年は少し自分磨きにも精を出したいっ!!"
この記事を読んで、自身がそんなことを口にしたくなりましたー笑
うぅーーがんばりますー。
★ブログランキングに参加していまーす♩ぽちっとお願いします!★
にほんブログ村 海外生活ブログへ
GOOD Saturday MOning !!!
you never know How much I hate this chilly weather since I've been spoiled by 
beautiful CAL weather...
Surprisingly , We had a hailstorm yesterday in LA!
It was soooo freezing ...

Bentos from past few days are one of my favo Character " Todd" for my son,
another one was "My melody" for my daughter.
It's actual color is Pink on " My melody" but I couldn't find any to
get it decorated with Pink .
I think it's quit achieved with white color anyway♩

Im little late to let you know that Winter Issue of JPy magazine ♡http://jpy-la.com/♡
has been out in LA !
AS This Issue is all about Asian beauty★Im introducing regarding my daily beauty stuff.
By that article, I got realized one thing that I will have to concentrate on my own beauty
as a old enough women who will become 33 this year!! 
Grrrrrrrr......

Have a lovely day to all!! ♥

No comments:

Post a Comment

Thank you xxx♡