2013/03/11

Butter Rolls...♥

日曜午後、こんにちは。
きょうからサマータイム♩1時間の繰り上がりだけれど、なんとか早く起きる事に成功。
午前中は子供達のサッカーへ。試合が近いのでしっかり練習してほしいものです。
わたしの体調もようやく回復の兆しをみせ、食欲も出てきました。
とはいうものの、お腹の調子はまだまだ油断できない様子です 笑
昨日は風邪で午後はずっとお家にいたので、久しぶりにバターロールを♩
9コ焼いて、5コには刻んだ角切りハム&チーズをまきまき。
プレーンは今朝の朝食でたまごサンドにして食べましたー
水分量が多くて、成型に手間取りましたが、なんとか美味しく焼けたょ。
★ブログランキングに参加しています★
にほんブログ村 海外生活ブログへ

Hello SUNDAY♩
Its a nice weather out here in LA!! The summer time has just begun since today which means,
My Fave season is just around the corner.
I feel much better as I stayed in home all day yesterday then,
I baked Butter rolls with chopped hum&Cheese ,also plain .
Fresh Bakery is the BEST!!!
Plain Rolls went to be our breakfast for this morning as Eggs sandwiches♥

No comments:

Post a Comment

Thank you xxx♡