2013/03/31

Curry Pan w/Whole wheat panko

こんにちわん、土曜の夕方です♩
今朝は5AM起床からの、息子のサッカーの試合に行ってきました。んもうっ!本当に面白い、感動あり、
わたしは勝手に涙ちょちょ切れありwの一日でありました。
6歳にして、本気で何かに向かい、笑ったり泣いたり、悔しい思いをしたり。。。
ココロからチームのみんなを尊敬しました。ありがとう♥

ささ、きょうは今週始めにカレーを夕ご飯にして、余ったのでそれで作った《焼きカレーパン》。
ホールウィートのパン粉をもらったので、そこにプラス♩
カレーも最後までおいしく消費できました。

お弁当は白くまくんの海苔弁。:春巻き、チキンとアスパラの炒め物のおかず:
今週はお天気もいいし、日焼けしそー。。。
★ブログランキングに参加しています♩★
にほんブログ村 海外生活ブログへ
Hi There!!
It was officially the Biggest soccer tournament in Japanese community in LA today.
I was so impressed that They take it very seriously although they are still under 6 years old.
I just want to say thank you to them for sharing such a great moments with us!!

The photos are  from beginning of this week when I baked Curry Pan with whole wheat panko & made a Polar bear Bento♩
Curry Pan is  made from the left overs as we had a curry rice the other night.

so far It's been nice weather out here so Im sure that I will get some Tan:))
Happy weekend to everyone♥



2 comments:

  1. The buns look so yummy!!

    ReplyDelete

Thank you xxx♡