2013/01/08

First Bentos in 2013...♥

こんばんはーーー!
今日から学校♫朝起きられるか不安で不安で仕方なかったんので、昨晩は10:30には寝ました 笑
おかげさまで苦痛なく起床!!
さて、前夜、初日のお弁当は久しぶりにサンドウィッチにするかなぁーと考えていたのに、
息子はごはんがいいー。” 娘はサンドウィッチがいいー。”
だとさ...   聞かなきゃよかった。。。泣

主人と息子にはヒレカツ、出汁巻き、きんぴらごぼうのお弁当。娘には卵サンドにヒレカツ。
そして分かりづらいけど、干支にちなんで蛇さんを仕立ててみました♥
どーかなーわかるかなー。息子は”いもむしー。”って言ってたけどwww

明日はどーしよーかなー。
★ブログランキングに参加しています♫★
にほんブログ村 海外生活ブログへ

HELLO! everyone. How was you're day today??
It was the first day of the school starts after the winter break today.
I was kind of scared if I sleep over in the morning so I just tried to go to bed at 10:30 last night & It really worked!
Those are my first Bento in 2013:)I made "Snakes" bento for the first time.

Pork fillet Cutlet ,Dashi-maki,Kinpira for dishes ...
As the Kids requests,My son wanted to have a Rice&my daughter wanted to have Sandwich. 
I just accepted their requests without any complains for only today!!

Hoping you have a lovely day...

2 comments:

Thank you xxx♡